Khasiat Vivix Shaklee Yang Anda Wajib Tahu

Adakah anda tertanya-tanya apakah khasiat Vivix Shaklee? Apa yang istimewa sangat pasal Vivix Shaklee sehingga menjadi sebutan ramai?

Ada banyak persoalan mengenai Vivix Shaklee yang anda inginkan kepastian. Pastikan anda mendapat info yang tepat mengenai Vivix Shaklee supaya anda lebih yakin.

Tonton video pendek di bawah kalau nak tahu kenapa Vivix Shaklee jadi Viral

 

Dalam artikel ini Miza sediakan pelbagai info mengenai Vivix Shaklee. Antaranya termasuklah ; Vivix Shaklee untuk apa, kebaikan Vivix Shaklee, testimoni Vivix Shaklee, Vivix Shaklee untuk kecantikan kulit, dan juga cara minum Vivix Shaklee yang berkesan

Sebagai Pengedar Vivix Shaklee yang berpengalaman, Miza akan bantu anda untuk lebih faham mengenai Vivix Shaklee. Ada 9 topik utama yang akan Miza kupas :

  1. Apakah Sebenarnya Vivix Shaklee?
  2. Bahan Utama Dalam Vivix Shaklee & Fungsinya
  3. Khasiat Utama Vivix Shaklee
  4. Bagaimanakah Vivix Shaklee Bertindak?
  5. Siapa Yang Perlukan Vivix?
  6. Betul ke Vivix Shaklee Berkesan?
  7. Apakah Kelebihan Vivix Shaklee Berbanding Produk Lain?
  8. Testimoni Vivix Shaklee
  9. Cara Beli Vivix Shaklee

 

Anda boleh terus hubungi Miza untuk order Vivix di 019-9363759 . (Atau anda boleh juga klik pada gambar untuk terus WhatsApp Miza)

pengedar-shaklee-terbaik-malaysia

 

Atau klik link ini untuk order Vivix terus dari website Shaklee. Baca tutorial di link ini

7 Kelebihan Miza sebagai Pengedar Vivix Terbaik Malaysia adalah :

Pengedar-vivix-terbaik-malaysia-0199363759

 

  1. Miza mula menjadi agen Vivix Shaklee sejak tahun 2014 lagi. Sepanjang tempoh penglibatan Miza, Miza dah bantu ramai pelanggan untuk lebih sihat dan cantik dengan produk Shaklee
  2. Miza adalah agen Vivix Shaklee yang terlatih. Miza mendapat bimbingan terus dari doktor dan juga pakar nutrisi Shaklee. Sebarang kemusykilan berkenaan produk atau masalah kesihatan akan dirujuk terus kepada pakar.
  3. Miza adalah agen Vivix yang aktif dan komited dengan bisnes Shaklee. Miza sering hadiri pelbagai kelas, seminar dan ‘training’ secara online / offline untuk pastikan Miza mendapat ilmu dan bimbingan yang betul.
  4. Anda akan mendapat Vivix Shaklee yang ‘fresh’, iaitu stok yang terbaru dari HQ Shaklee sendiri. Miza sentiasa kemaskini ready stock supaya kesegaran Vivix Shaklee terjamin. Jadi tiada isu produk sudah hampir tamat tempoh.
  5. Setiap pembelian Vivix Shaklee dari Miza akan mendapat konsultasi dan servis terbaik. Miza akan ajar setiap pelanggan Miza cara makan Vivix Shaklee dengan betul, selamat dan berkesan.
  6. Anda layak mendapat rebat tunai / bonus dari setiap pembelian Vivix dari Miza. Miza akan bimbing anda cara untuk maksimumkan penjimatan supaya setiap sen yang anda laburkan adalah berbaloi.
  7. Miza juga sedang aktif melatih pengguna Vivix yang serius inginkan pendapatan tambahan RM1500 – RM3000 sebulan. Jika anda berminat dan komited ingin berjaya, anda pun boleh jadi agen Vivix!

Baca kisah Miza sebagai pengedar Vivix Shaklee di link ini 

1. Apakah Sebenarnya Vivix Shaklee?

Vivix Shaklee Untuk Apa?

Anda sering mendapat saranan supaya mengamalkan Vivix Shaklee. Tak kiralah apa pun masalah kesihatan tubuh badan / kecantikan kulit yang anda alami, Vivix lah penyelesaian terbaik.

Rata-rata pengguna Vivix Shaklee sangat berpuas hati dengan hasil yang mereka dapat. Sampaikan anda sendiri yang dengar kisah mereka pun tak sabar-sabar nak cuba Vivix Shaklee kan.

vivix-shaklee-untuk-apa

Cumanya, anda masih keliru, Vivix Shaklee ni sebenarnya untuk apa? Untuk orang sakit ke, untuk orang yang nak cantik ke atau siapa-siapa je pun boleh amalkan Vivix ni?

Bak kata pepatah Melayu, “Tak kenal, maka tak cinta“. Jadi Miza akan mulakan dengan sejarah penciptaan Vivix Shaklee. Apa yang menjadi pencetus kepada penciptaan produk premium Vivix ni?

 

  1. Sejarah Penciptaan Vivix Shaklee

Asal usul penciptaan Vivix Shaklee bermula dari The French Paradox yang berlaku di Perancis. Ia adalah kisah berkenaan wanita Perancis yang hidup dengan sihat, kurus dan kekal cantik. Selain itu, kadar serangan sakit jantung juga amat rendah di Perancis.

Keadaan ini menimbulkan tanda tanya di kalangan saintis kerana gaya hidup orang Perancis bukanlah terlalu menjaga kesihatan. Jika dilihat dari segi pemakanan, orang Perancis banyak mengamalkan makanan yang tinggi dengan kandungan lemak tepu dan kolestrol.

Setelah dikaji, akhirnya para saintis menemui rahsianya — minuman anggur merah yang kaya dengan bahan aktif bernama resveratrol.

Resveratrol adalah sejenis polifenol tumbuhan yang tinggi dengan kandungan antioksidan. Ia dibuktikan mampu untuk membaiki DNA, mencegah pengumpulan lemak dan gula, serta mengelak kejadian kanser dan tumor.

Hasil kajian yang mendalam terhadap resveratrol dan polifenol tumbuhan yang lain, maka terhasillah minuman botani premium yang diberi nama Vivix.

bahan-fungsi-vivix-shaklee-untuk-kesihatan

2. Bahan Utama Dalam Vivix & Fungsinya

Vivix Shaklee dihasilkan dari 4 bahan utama iaitu Anggur Muscadine, Poligonum Cuspidatum, Lobak Ungu, dan Elderberi Eropah. Berikut adalah fungsi setiap bahan yang terdapat dalam Vivix Shaklee :

 

khasiat-vivix-shaklee

i) Anggur Muscadine

  • Anggur liar yang sangat istimewa kerana mempunyai lebihan 1 kromosom berbanding anggur lain.
  • Ia mengandungi sumber terbaik antioksidan dan antiradang.
  • Mengandungi asid elagik dan elagitanin
  • Menghalang dan mengurangkan pertumbuhan sel yang tidak normal
  • Memanjangkan umur (antipenuaan) dan meningkatkan pengeluaran tenaga pada peringkat sel
  • Mengawalatur tahap glukosa yang sihat dalam darah
  • Ia mengandungi 40 kali ganda lebih polifenol yang terbukti bagus untuk kesihatan kardiovaskular, menurunkan tahap gula dalam darah, melambatkan proses penuaan, mencegah kanser serta sebagai antivirus dan antibakteria

ii) Poligonum Cuspidatum

  • Juga dikenali sebagai Knotweed Jepun, mempunyai sumber resveratrol yang sangat tinggi
  • Menggalakkan kadar keradangan yang sihat
  • Meningkatkan peredaran darah
  • Merencatkan pergumpalan platelet darah
  • Ia digunakan untuk melambatkan proses penuaan, merendahkan kolestrol, merendahkan tekanan darah, meningkatkan prestasi atlet dan mengurangkan berat badan

iii) Lobak Ungu

  • Mempunyai sumber terbaik vitamin A dan mengandungi phytochemicals
  • Mengandungi antocyanins (antioksidan yang mustajab) yang bertindak sebagai antiradang, antimikrob dan anti carcinogen yang membantu mengurangkan risiko penyakit jantung
  • Mengandungi asid klorogenik yang bertangggungjawab mengurangkan diabetis
  • Menggalakkan penglihatan yang sihat, meningkatkan keanjalan salur darah dan mengurangkan keradangan

iv) Elderberi Eropah

  • Elderberi mengandungi vitamin C yang tinggi dan sangat bermanfaat untuk jangkitan virus dan bakteria
  • Juga mengandungi antocyanins, mempunyai sifat antibakteria dan antivirus
  • Menggalakkan perkembangan sel-sel normal yang sihat
  • Ia mampu meningkatkan imunisasi tubuh badan, menurunkan kadar kolestrol, mengatasi masalah diabetis serta meningkatkan kesihatan jantung dan ginjal

3. Khasiat Utama Vivix Shaklee

Kesihatan Yang Baik Bermula Dengan Sel-sel Yang Sihat

Tahukah anda, kesihatan sel anda mempengaruhi kesihatan tubuh badan anda secara menyeluruh? Sel-sel yang sihat akan membahagi membentuk sel-sel yang sihat, dan begitulah sebaliknya.

Jadi, sangat penting untuk anda kekalkan kesihatan sel anda dengan memberikan nutrisi yang terbaik supaya anda dapat jalani kehidupan yang penuh semangat dan bertenaga!

Macam mana nak dapatkan sel yang sihat? Selain bekalkan nutrisi yang sesuai, anda juga perlu lindungi sel anda dari kerosakan. Sel tubuh badan anda sentiasa terdedah kepada kerosakan akibat radikal bebas dan pengumpulan protein A.G.E (Advanced Glycation End).

Protein A.G.E adalah bahan buangan sel dan ia berkumpul seiring dengan peningkatan usia. Selain itu, ia juga terbentuk dalam makanan yang terdedah kepada suhu tinggi. Untuk pastikan kesihatan sel anda pada tahap optimum, anda perlu kurangkan pembentukan A.G.E

anti-penuaan-vivix-penyakit-kronik

Pengumpulan protein A.G.E akan menyebabkan pelbagai masalah kesihatan seperti kencing manis, penyakit jantung, penuaan awal, penyakit Alzheimer’s, kerosakan sel dan pemendekan usia sel.

Khasiat Polifenol Untuk Sel Yang Sihat

Gabungan bahan-bahan utama dalam Vivix Shaklee memberikan spektrum polifenol yang unik. Bahan aktif ini berfungsi untuk meningkatkan kesihatan sel dan menggalakkan kepanjangan umur. Ia mampu menghalang serta melambatkan pembentukan protein A.G.E yang menyebabkan kerosakan sel.

Sel badan anda perlu dilindungi dari kerosakan DNA yang menjadi punca penuaan sel, pelbagai penyakit kronik dan masalah kesihatan yang lain. Satu-satunya cara untuk melindungi sel badan anda secara optimum adalah dengan mengamalkan pemakanan tinggi antioksidan seperti polifenol tumbuhan.

Kandungan antioksidan yang terbaik ada dalam Vivix Shaklee. Ia mengandungi campuran 15 polifenol dari beberapa sumber tumbuhan. Gabungan polifenol ini menjadikan Vivix 10 kali lebih berkuasa dari Resveratrol semata-mata.

Jadi untuk dapatkan manfaat penuh dari antioksidan, anda kena mula amalkan Vivix Shaklee sekarang. Ada banyak khasiat Vivix Shaklee yang akan anda peroleh, antaranya ialah :

vivix-shaklee-untuk-apa-kencing-manis-kanser

10 Khasiat Vivix Shaklee Untuk Kesihatan Anda

  1. Menyokong kesihatan minda
  2. Meningkatkan sistem imun badan
  3. Menyokong kesihatan sendi
  4. Menyokong kesihatan jantung
  5. Melambatkan proses penuaan
  6. Meningkatkan tenaga dalam badan
  7. Mengawal gula dalam darah
  8. Melindungi sel badan dari kerosakan
  9. Membantu mengawal berat badan
  10. Menyokong kesihatan mata
  11. Dan baaaanyaaaak lagi khasiat Vivix Shaklee

4. Bagaimanakah Vivix Shaklee Bertindak?

Mengikut kajian saintifik, ramuan dalam Vivix Shaklee mampu melawan penuaan sel pada peringkat selular. Para saintis telah membuktikan ramuan yang ada dalam Vivix Shaklee menunjukkan impak kepada 4 mekanisme utama penuaan selular, iaitu :

manfaat-vivix-kesihatan

i) Meningkatkan Pertahanan Sel

Badan kita mempunyai “suis induk” yang dikenali sebagai Nrf2 untuk mengaktifkan proses detoksifikasi dan pertahanan sel. Gabungan polifenol sempurna telah diakui secara sinergis mengaktifkan “suis induk” supaya dapat:

  • Mengurangkan keradangan dengan mengoptimumkan sistem imun
  • Meningkatkan proses detoksifikasi terutamanya di hati
  • Meningkatkan tahap antioksidan dalam badan
  • Mengurangkan tekanan biologi dalam badan

ii) Meningkatkat Tenaga Sel

Sel-sel kita mengandungi “loji kuasa” tenaga yang dipanggil mitokondria. Ia menghasilkan tenaga supaya anda berasa bertenaga sepanjang hari. Walau bagaimanapun, pengeluarannya menurun dengan peningkatan umur dan gaya hidup yang tidak sihat. Polifenol dikenali untuk :

  • Menggalakkan fungsi mitokondria yang sihat supaya ia meningkatkan pengeluaran tenaga secara optimum
  • Membantu meningkatkan pengeluaran mitokondria jadi badan mempunyai lebih banyak “loji kuasa” untuk menghasilkan tenaga

iii) Menggalakkan Pemulihan Sel

Sel-sel anda terdedah kepada pelbagai serangan daripada radikal bebas atau penceroboh alam sekitar yang merosakkan DNA anda setiap hari, yang boleh menyebabkan kematian sel. Polifenol boleh membantu :

  • Melindungi kerosakan DNA sel
  • Menyokong mereplikakan DNA untuk fungsi sel yang lebih sihat

iv) Mengoptimumkan Prestasi Sel

Semakin badan berusia, fungsi organ mula merosot, serta semakin memburukkan penyakit degeneratif seperti jantung, ginjal dan diabetis. Kajian menunjukkan bahawa :

  • Polifenol dari benih dan kulit anggur muscadine boleh menggalakkan kesihatan dan jangka hayat sel.
  • Penggunaan polifenol daripada anggur muscadine mungkin mempunyai beberapa faedah dalam mempengaruhi perkembangan keadaan kencing manis
  • Polifenol dari campuran anggur muscadine, Ekstrak Polygonum Cuspidatum, Ekstrak Lobak Ungu dan Ekstrak Elderberi Eropah boleh menghentikan kerosakan selular
  • Polifenol mungkin mempunyai kesan perlindungan terhadap sistem kardiovaskular dan meningkatkan kepekaan insulin

5. Siapa Yang Perlukan Vivix?

Vivix Shaklee untuk siapa? Dengan khasiat yang ada padanya, semua orang perlukan Vivix Shaklee untuk kesihatan yang optimum.

Sama ada anda seorang yang sihat dan ingin terus menjaga kesihatan, atau anda sedang mengalami masalah kesihatan dan memerlukan penyelesaian yang paling selamat, Vivix Shaklee lah pilihan terbaik anda.

Kesemua bahan-bahan dalam vivix shaklee ini sangat bagus untuk sakit seperti:

  • Stroke
  • Kanser
  • Kencing Manis
  • Darah Tinggi
  • Kolesterol
  • Sakit lutut
  • Tenaga tambahan
  • SLE
  • Gout
  • Tumor
  • Asma
  • Bersalin
  • Berpantang
  • Jantung
  • Kesuburan
  • Awet Muda
  • Kecantikan
  • Luka pembedahan
  • Pengurangan berat badan
  • Dan pelbagai lagi masalah kesihatan yang lain

6. Betul Ke Vivix Shaklee Berkesan?

Sebelum Vivix Shaklee dipasarkan, ia melalui pelbagai kajian saintifik untuk pastikan keberkesannya. Jadi, setiap khasiat Vivix Shaklee adalah dijamin berkesan kerana disokong oleh data yang dipercayai

vivix-kanser

i) Khasiat Polifenol Dalam Vivix Untuk Kencing Manis

ii) Khasiat Polifenol Dalam Vivix Untuk Kesihatan Jantung

vivix-untuk-penyakit-jantung

iii) Khasiat Polifenol Dalam Vivix Untuk Kecantikan Kulit

7. Apakah Kelebihan Vivix Shaklee Berbanding Produk Kesihatan Lain?

Vivix Shaklee adalah makanan tambahan (supplement) yang menjadi pilihan ramai. Ada 5 sebab utama kenapa pengamal Vivix Shaklee sangat setia dan sanggup repeat order setiap bulan :

keistimewaan-vivix-shaklee-berbanding-produk-lain

i) Ujian Klinikal Oleh Para Saintis Berwibawa

Penciptaan Vivix Shaklee dicetuskan oleh para saintis. Sebelum terhasilnya sebotol Vivix Shaklee, telah beratus-ratus ujian klinikal dijalankan untuk memastikan ia adalah 100% selamat dan 100% berkesan.

Ujian klinikal ini telah menelan belanja berbillion dollar dan mengambil masa bertahun-tahun sebelum Vivix Shaklee dipasarkan. Hasil kajian para saintis mengenai diterbitkan dalam beberapa jurnal antarabangsa.

ii) Formula Vivix Yang Dipatenkan

Proses penciptaan Vivix sudah dipatenkan dan tidak boleh ditiru oleh mana-mana syarikat lain. Hanya Vivix Shaklee sahaja yang mengandungi gabungan polifenol tumbuhan yang sangat berkhasiat untuk kesihatan kita. Anda tidak akan dapat khasiat yang setanding Vivix Shaklee dari produk lain.

iii) Supplemen Botanik Hebat

Vivix Shaklee diciptakan dari sumber 4 tumbuhan hebat yang mengandungi banyak khasiat untuk tubuh badan kita. Kandungan Vivix adalah 100% semulajadi, tanpa bahan perisa, pemanis, pewarna dan pengawet tiruan. Jadi, Vivix Shaklee pastinya HALAL.

iv) Bertindak Pada Tahap Selular Sehingga DNA

Vivix Shaklee dibuktikan mampu memberi impak kepada 4 mekanisme sel yang utama, iaitu meningkatkan pertahanan sel, meningkatkan tenaga sel, menggalakkan pemulihan sel dan mengoptimumkan prestasi sel.

v) Vivix Memberikan Khasiat Terbaik Untuk Tubuh Kita

Ramuan dalam Vivix Shaklee terbukti mengandungi sangat banyak khasiat untuk kesihatan tubuh badan kita. Fungsi Vivix Shaklee adalah pada tahap selular, maksudnya ia bertindak dari sekecil-kecil sel. Jadi, bila sel anda sihat, automatik seluruh badan anda pun sihat juga. Dan bonus, ia akan terlihat pada penampilan kulit anda, lebih cantik dan kekal awet muda!

Sebagai seorang yang mementingkan kesihatan, Vivix Shaklee adalah pilihan terbaik untuk anda sekeluarga.

8. Testimoni Vivix Shaklee

Ada beratus-ratus tetimoni Vivix yang telah membantu penggunanya kembali sihat. Miza sendiri terima sangat banyak feedback positif dari pelanggan yang mengamalkan Vivix Shaklee. Syukur sangat-sangat, asbab mereka ikhtiar dengan Vivix, mereka dapat jalani kehidupan yang lebih bermakna.

Berikut adalah sebahagian darinya:

i. Testimoni Vivix Untuk Kecantikan Kulit

 

ii) Testimoni Vivix Untuk Awet Muda

 

iii) Testimoni Vivix Untuk Kencing Manis

 

iv) Testimoni Vivix Untuk Kanser

v) Testimoni Vivix Untuk Darah Tinggi

vi) Testimoni Vivix Untuk Ibu Berpantang

vii) Testimoni Vivix Untuk Stroke

 

 

Anda juga boleh tonton video berkenaan Vivix Shaklee di link ini

9. Cara Beli Vivix Shaklee

Anda kena beli Vivix Shaklee dari Miza, pengedar yang bertauliah. Miza adalah pengedar Vivix Shaklee yang aktif dan komited ingin bantu anda hidup lebih sihat dan ceria.

Tonton video ini untuk tahu cara beli Vivix Shaklee dengan harga paling murah

Hubungi Miza segera di 019-9363759 untuk sebarang pertanyaan mengenai Vivix Shaklee, pesanan produk dan konsultasi terbaik. Anda juga boleh terus Whatsapp Miza untuk respon pantas (klik gambar di bawah)

pengedar-shaklee-terbaik-malaysia

 

Untuk pembelian melalui website Shaklee menggunakan kad debit atau kad kredit, anda klik link ini atau gambar di bawah. Ikuti tutorial mudah di sini 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *